| 						               	Forside
	-> 	Arrangementer
	-> 	Arkiv
	-> Kunden i procesudviklings- og optimeringsarbejdet? 
              
             Hvordan sættes kunden i spil i procesudviklings- og optimeringsarbejdet?
            
   Arrangementet er afholdt  
              (blev afholdt torsdag, 26. januar 2012, kl. 14:00-16:00)
   
                          
Dette arrangement   tapper ind i tankegangen og værktøjerne indenfor procesoptimering. Har   procesoptimeringsverdenen mere held med at sætte kunden i centrum for   udviklingsaktiviteter end brugervenlighedsverdenen   har? Fra to erfarne proces-folk får vi et indblik i de synspunkter,   metoder og værktøjer, som denne verden anvender til at sætte kunden og   kundens behov i centrum. 
Sted: BRFkredit, Klampenborgvej 205, 2800 Kgs Lyngby, Lokale C+D 
Kort om  Diego Børresen Llado
Selvstændig konsulent   og partner i Proces360 siden 2005. Har bistået kunder såsom Postens IT,   KMD, NETS, Danske Bank, Vestas R&D, Schneider Electric, Crisplant og   SDC med at professionalisere og procesorientere   produktudvikling ved hjælp af CMMI rammeværket (Capability Maturity   Model Integration). Fokus har været på at få organisatoriske processer   til at fungere omkring projektledelse, engineering, kvalitet og   procesorientering, således at der skabes større produktivitet.   Diego har en fortid i Motorola og Ericsson og har arbejdet som   systemudvikler, projektleder, QA, linjeleder. Diego er elektroingeniør   og HD i udenrigshandel. 
Kort om Lars Lanzky Otto
Siden jeg i perioden   2001-2004 var udstationeret for Novo Nordisk A/S til Japan, som teknisk   chef for en højautomatiseret produktionsenhed, har jeg arbejdet med Lean   og afledede optimeringsmetoder.  Bl.a. var   jeg ansvarlig for den lokale Kaizen komite, og så med egne øjne   potentialet i løbende forbedringer. Efter min udstationering blev jeg i   2004 tilknyttet som Lean konsulent i Novo Nordisk A/S centrale cLEAN®   office. Her implementerede jeg tværorganisatoriske   Lean løsninger, primært med fokus i de administrative og   kvalitetsområder. I 2008 skiftede jeg til BRFkredit, hvor jeg står for   planlægning og gennemførelse af Operational Excellence projekter på   tværs af organisationen. Her har jeg haft primær fokus på at   stabilisere driften i de forskellige afdelinger i både realkredit og   bank. Samtidig står jeg for afholdelse af interne uddannelsesforløb. Jeg   er uddannet Civilingeniør (MSc, Mech. Engineering)  1993; HD 1. del 2001; ICF certificeret coach 2007. 
			 |