Forside
-> Arrangementer
-> Arkiv
-> Sociale Medier
Sæt kursen for din forretnings tilstedeværelse på de sociale medier!
Arrangementet er afholdt
(blev afholdt torsdag, 12. april 2012, kl. 14:00-16:00)
Den perfekte storm - 16:00-16:45
Peter Svarre, der netop har udgivet bogen "Den perfekte storm", vil holde et oplæg om hvordan man som virksomhed navigerer gennem en tid, hvor synergien mellem digitalisering og brugerskabelse udgør "den perfekte storm", som potentielt set truer virksomheders position i markedet. Ikke alle virksomheder kan have lige stor glæde af at være på de sociale medier, og det er vigtigt at skabe involvering på rette strategiske plan. Peter Svarre kommer med nogle bud på hvordan man får det bedste ud af sin tilstedeværelse, og påpeger også nogle typiske faldgruber.
Pause 15 min.
Sæt tal på dine aktiviteter i de sociale medier! - kl. 17:00-17:45
Crisp Social (v. Benjamin Borch Hansen) kommer og fortæller, hvordan virksomheder kan operationalisere deres strategiske tiltag ved at måle på data fra de sociale medier. Han fortæller om det strategiske behov for måling af data, og kommer med nogle cases på, hvordan måling har skabt værdi for virksomheder. Oplægget indeholder konkrete indsigter til brug på både det operationelle og strategiske niveau.
Diskussion og spørgsmål 15 min
Arrangementet af holdes på ITU, Rued Langgaardsvej 7, København i lokale 3A12
|