Forside
-> Arrangementer
-> Arkiv
-> Servicedesign
Workshop om Servicedesign
Arrangementet er afholdt
(blev afholdt tirsdag, 17. februar 2015, kl. 15:30-18:30)
Der har været serviceydelser i umindelige tider. Så hvorfor er "servicedesign" pludseligt blevet et hit? – Er det gammel vin på nye flakser, eller er der rent faktisk sket noget "nyt under solen"? Under alle omstændigheder drejer service sig om at udføre en ydelse for en kunde. Kunden har et behov, som kunden ønsker at få dækket, men er virksomheden bevidst om kundens behov?
Disse spørgsmål og mange flere vil Ian Wisler-Poulsen give sine svar på denne aften. Ian tager udgangspunkt i sin bog:
Grundbog i Servicedesign
Tag kontrol over kundeoplevelsen, og opnå succes med en virksomhed
Oplægget vil være stærkt suppleret med eksempler fra hverdagen.
Program
Det foreløbige program for workshoppen ser således ud:
16.30 |
Oplæg v. Ian Wisler-Poulsen (slides ) |
17.30 | pause |
17.45 | Gruppearbejde med konkret case |
18.30 | pause |
18.50 | Oplæg v. grupperne om deres fund / cases (10 min pr. gruppe) |
19.30 | afrunding + sandwich + drikke |
19.45 | Generalforsamling |
Workshoppen afholdes på ITU, Rued Langgaardsvej 7, lokale 5A60, København
|