Forside
-> Arrangementer
-> Arkiv
-> Interaktionsdesigndag 2007
-> Program
-> Workshops
Interaktionsdesigndag 2007
Workshops
Arrangementet er afholdt
(blev afholdt torsdag, 24. maj 2007, kl. 7:00-16:00)
Workshop 1: Customer Experience Management (CEM)
Det er ikke nok at lave brugervenlige løsninger. Nu skal vi også tilpasse produkter og serviceydelser til kundernes behov og forventninger.
Vi måler brugervenligheden på web, vurderer kommunikationsværdien af breve og vejledninger og tæller antallet af tilfredse kunder. CEM skal kombinere alle disse metoder på tværs af den enkelte organisation for at sikre kvalitet i kundeleverancen og en samlet måde at kommunikere på.
Næste skridt er at ophøje kundeforståelse og kundefokus til et erklæret og prioriteret forretningsmæssigt krav - en udført strategi, som gennemsyrer alle virksomhedens kunderettede aktiviteter og som kan måles og dokumenteres.
I denne workshop ...
- afdækker vi de metoder og strategier til CEM,
- arbejder med fordele og ulemper
- beslutter et eventuelt fremtidigt samarbejde
Workshopansvarlig: Lene Byskov, PFA Pension, Forretningsudvikling.
Begrænset deltagerantal
Tilmelding til workshoppen sker ved at sende en beskrivelse af dig selv og hvorfor du ønsker at deltage i workshoppen til:
workshop1 at sigchi.dk
Workshop 2: Evaluering af computerspil
Workshoppen vil behandle og søge ideer til løsning af tre kerneudfordringer inden for user experience evaluation af computerspil, nemlig social usability, re-playability og udfordringsniveau/sværhedsgrad.
Workshopansvarlige: Mie Nørgaard, Københavns Universitet og Janus Rau, IO Interactive.
Mie Nørgaard er phd-studerende på Datalogisk Institut, Københavns Universitet og arbejder med bl.a. evaluering af spil.
Janus Rau er QA-manager hos spilproducenten IO Interactive, der bl.a. har lavet Hitman serien.
Begrænset deltagerantal
Tilmelding til workshoppen sker ved at sende en beskrivelse af dig selv og hvorfor du ønsker at deltage i workshoppen til:
workshop2 at sigchi.dk
Workshop 3: Søgemaskineoptimering (SEO)
Der gives en gennemgang af alle de tiltag, der samlet giver et effektivt resultat i søgemaskinernes organiske resultater, f.eks. nøgleordsanalyser, teknisk optimering, linkopbygning, samt arbejde med titler, overskrifter, tekst og metatags, indholdsoptimering af database baseret websits etc.
Workshopansvarlig: Mikkel Simonsen, e-marketing manager hos M&P E-marketing.
Mikkel har et indgående kendskab til alle former for online markedsføring og har hjulpet talrige danske virksomheder frem til succes på nettet. Med uddannelser indenfor såvel programmering som markedsføring anvendes teknologisk viden og forretningsmæssig forståelse til at opnå den optimale online markedsføring.
Begrænset deltagerantal
Tilmelding til workshoppen sker ved at sende en beskrivelse af dig selv og hvorfor du ønsker at deltage i workshoppen til:
workshop3 at sigchi.dk
|