Forside -> Arrangementer -> Arkiv -> Interaktionsdesigndag 2007 -> Program -> Workshop 1

Interaktionsdesigndag 2007

Workshop 1

Arrangementet er afholdt
(blev afholdt torsdag, 24. maj 2007, kl. 7:00-16:00)

Customer Experience Management (CEM)

Det er ikke nok at lave brugervenlige løsninger. Nu skal vi også tilpasse produkter og serviceydelser til kundernes behov og forventninger.

Vi måler brugervenligheden på web, vurderer kommunikationsværdien af breve og vejledninger og tæller antallet af tilfredse kunder. CEM skal kombinere alle disse metoder på tværs af den enkelte organisation for at sikre kvalitet i kundeleverancen og en samlet måde at kommunikere på.

Næste skridt er at ophøje kundeforståelse og kundefokus til et erklæret og prioriteret forretningsmæssigt krav - en udført strategi, som gennemsyrer alle virksomhedens kunderettede aktiviteter og som kan måles og dokumenteres.

I denne workshop ...

  • afdækker vi de metoder og strategier til CEM,
  • arbejder med fordele og ulemper
  • beslutter et eventuelt fremtidigt samarbejde

Workshopansvarlig: Lene Byskov, PFA Pension, Forretningsudvikling.

Begrænset deltagerantal
Tilmelding til workshoppen sker ved at sende en beskrivelse af dig selv og hvorfor du ønsker at deltage i workshoppen til:

workshop1 at sigchi.dk

Program

Seminarrękke
Workshops
Studenterpris 2007
Keynote